Gå til innhold

3d ultralyd hos kvinnedoktorn:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi var på 3D ul idag:P var helt sjukt å se på!! haha fikk se at vi venter en gutt:P var jammen ikke redd for å vise den fram som sist gang:P hihi her var det spriking for hele penga:P

 

så morro å se:P anbefales på det sterkeste=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy å høre:)

Jeg skal dit på mandag! Gleder meg veldig! :)

Skrevet

Hvor holder kvinnedoktorn til? I Trh er det vistnok bare en plass man tar 3D - og de har ventetid på 4 mnd!

Skrevet

kvinnedoktorn holder til i tønsberg bak badeland:P hehe

 

men han fyren som gjorde det var så hyggelig. bare å glede seg!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...