velsignet med to Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Samboeren min har vært så plaget med hodet de siste par dagene. Han har vondt, men ikke hele tiden, det kommer som stråler fra utsiden på en måte, sier han. Ser jo helt forferdelig ut når det kommer, han krøker seg sammen og det ser virkelig ut som om han har vondt. Blir litt bekymret, for vanligvis bruker han ikke å klage så mye når han har hodepine, men i dag har han tatt 3 Paracet også, uten noen virkning. Bruker ikke å ta det ellers når han har hodepine...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde det som du beskriver her for 1 mnd`s tid siden... Det startet plutselig-., og det var akkurat som noen stakk meg med kniv inn i tinningen og vred rundt et par ganger.. Varte noen sekunder ( kanskje 15 sekunder) også forsvant det gradvist.. ikke noe hodepine mellom slagene før det smalt til igjen.. Var sånn av og på med javne mellomrom i 3 dager.. Hadde dratt til legen 4 dagen.., men da var det borte.. Det var sånn at jeg måtte sette meg på huk når det kom om jeg sto..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jo en annen ting.. de dagene jeg hadde det var jeg også veldig var på lys.. Så jeg på et stearinlys f.eks så begynte tårene og renne med en gang.. Og var ganske rød på øynene.. jeg trodde kanskje jeg hadde noe ala migrene anfall eller noe de dagene...
velsignet med to Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Ja han reagerer også på lyset, oppdaga jeg i sta når han sto og vrei på lampene for å få dem til å kaste lyset en annen vei. Jeg tenkte også på migrene, men han sier at han ikke reagerer på lyd, det gjør man vel med migrgene, eller? Får vel se det litt an da.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg reagerte ikke på lyd.. kun lys.. Øynene mine var helt ødelagt.. Kan desverre ikke hjelpe deg siden jeg ikke gikk til legen.. =/
Pixie Power Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Migrene kan jo arte seg forskjellig fra person til person, ikke alle reagerer på alt, men det er mange likhetstrekk. Men de sier jo at man bør oppsøke lege hvis man plutselig får hodepine som man aldri har kjent før. Alltid greit å slippe å spekulere, men heller gå til ekspertisen :-)
velsignet med to Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Ja det er sant, jeg synes han bør kontakte legen i morgen hvis det ikke har gitt seg. Han er ikke av typen som like leger noe særlig, men jeg får presse litt hvis det ikke gir seg
Pixie Power Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Som oftest er det jo ikke noe, men jeg synes det er bedre å ta en legesjekk for mye :-) Er mer slitsomt å gå rundt å være bekymret over noe man ikke har peiling på. Stress kan også gi hodepine, spenningshodepine, en muskel/nerve i klem som stråler opp i hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå