Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 lønn-sjmønn,,, samme det vel? så lenge du kan bake nydelige kaker til venninner Hvordan går det?
Harald Ripultfør Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Hehe ikkesant Her går det bare bra! Maya koser seg i barnehagen, og jeg koser meg på jobb! Får liksom ikke tid til så mye annet... Hvordan er det med dere da?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 samme her,, travelt opptatt hele gjengen sitter å gleeeeder meg til påskeferien for da skal vi faktisk ha fri ALLE sammen hehe.. Hvor er det du jobber hen? Tenkte kanskje vi kunen prøve å ta oss en "hot-mamas" tur på byen snart?
Harald Ripultfør Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg jobber i barnehage Hadde vært kjempemorro med en tur på byen! Jeg er med ihvertfall!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Ser ut som det er en plass imellom 300-350 000 http://www.ny.no/jobb/beskrivelser/?jobcatid=Mat+og+n%E6ringsmiddelindustri&jobsel=35728
Harald Ripultfør Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Tusen takk ღPhunk har 2 herlige =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå