Rosa<3 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Lurer på om noen har hatt piercing i brystvorten og har erfaring med det iforhold til amming? Går det bra? Har selv hatt piercing, men tok den ut for 5 år siden, men er redd at "hullet" er tett, og jeg ikke skal klare å amme gjennom dette brystet..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har hatt piercing i begge brystvortene, det hadde jeg nesten glemt hehe. Jeg ammer fortsatt sønnen min på snart 23mnd Ikke noe som er skada her. Etterhvert kan du klemme ut litt råmelk selv, det begynte i uke 17 eller noe på meg i første svangerskap og da ser du jo at det kommer ut Jeg tok vel ut de i brystene da jeg ble gravid med minsten.
snuppedulla Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Heei! Jeg har piercing i brystvorta, eller nok den ut i går da:p nettopp blitt gravid og følte for å ta den ut da! lurer på hvor lang tid det tar før den gror! noen som vet?
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tok ut piercingen da jeg ble gravid. Angret dagen etter, men da hadde det grodd såpass at jeg ikke fikk den inn igjen.. Når jeg begynte å amme var den brystvorten mye "bedre" enn den som ikke var piercet, herdet på en måte! ...Jeg ammer enda, tuppa er 15mnd.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Det gror rimelig kjapt igjen Kan ikke si jeg merker så mye forskjell på amming nå og før jeg tok riercing, om de er herda eller ikke... De blir jo uansett litt herda ved amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå