Ms.Smith Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har vanligvis syklus på 28 dager, og hadde eggløsning forrige mandag 28.01 (tror jeg-pga mye slim dagene før). Når skal egget isåfall feste seg da? Hadde mye vondt nederst i magen rundt onsdag torsdag så kunne nesten ikke ha bukse på (kjentes ut som om press i nederste del av magen). I dag løp jeg til bussen, og etter det har jeg hatt dette presset igjen og må tisse hele tiden. Blæren føles kjempe liten! Noen som har liknende symptomer? Og når bør jeg teste? Er ikke så god på dette, men har en god følelse! Takker og bukker for alle som gidder å svare
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Det høres veldig lovende ut:) Egget fester seg stort sett rundt en uke etter EL, men det kan skje noen dager før eller senere. Du kan teste rundt 11. februar eller den dagen du venter mens. Masse lykke til!
kei80 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Er ikke noen ekspert på dette området.Men egget fester seg etter 5- 8 dager.Men du skal jo hovedsakelig teste deg den dagen du venter neste mens.Men kan jo kjøpe CB dig så du kan teste opp til 4 dager før ikm.Håper dette var litt til hjelp!
Ms.Smith Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 tusen takk for svar! Har hvertfall en god følelse, men vet aldri. Symptomene er jo de samme som på tr. Ligger her å fiser illeluktende fiser. haha! Hvor sikker er digitalen 4 dager før da? Er etter utregningene 4 dager før i morgen da ikm sikkert er på mandag!
kei80 Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Krysser for deg her Antal dage før forventede menstruation % af prøver fra gravide, som gav resulatet "Gravid" -1 -2 -3 -4 95% 90% 82% 51%
kei80 Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 prøvde å kopiere inn fra testen her :/ men ble ikke mer enn halve siden så det ut som! men prosentene er fra den dagen du venter ikm til 4 dager før (de høyeste prosentene er fra ikm og nedover til 4 dager før)Håper du skjønnte hva jeg mente?Hvis ikke kan du gå inn på clearblue.no
kei80 Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 51% sikkert svar for å teste 4 dager før ikm
Ms.Smith Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 tusen takk! Da venter jeg til i overimorgen!
kei80 Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Det er nok det lureste Vil gjerne høre åssen det går med deg,spenndene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå