Gå til innhold

Dyna...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere med dyna? Jeg har festet dyna med klyper er så redd junior skal sparke dyna av seg om natta og fryse. Men om han ikke er så veldig trøtt når han kommer i senga så "kryper" han oppover og blir liggende klin inni sengekanten og fotene låst fast i dyna... Vanskelig dette. For jeg vil jo helst han skal sovne uten hjelp av oss foreldre som løper inn og ut av soverommet hele kvelden..... tips noen?? hva gjør dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dyna festet dyna med slike klips (som egentlig er for å holde vottene på).

Dyna holder seg så og si på samme plass. Men også min lille sparker seg oppover. slik at han tilslutt ligger langs med hodeenden på senga.

Jeg bruker bare å gå inn til ham noen ganger, flytte han ned, gi han sutten på nytt (som han tar ut selv, for så å bli irritert fordi han ikke har sutten).

Så sovner han stortsett etter jeg har vært der inne ett par ganger. Snakker ikke til ham når jeg er der inne. Bare legger han slik han bør ligge, gir han sutten og så går jeg ut.

Har tenkt å gå til innkjøp av en sånn teppepose (en slik "sovepose" med seler). Tror vi trenger det snart, regner ikke akkurat med at han kommer til å ligge mer i ro framover.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn so Sistah snakker om, til min meget aktive datter. Babysafe lurer jeg på om det heter. Hun havnet stort sett på tvers nederst i fotenden. Det er knapper på skuldrene og snorer som knyttes fast i sprinklene på siden. Så nå ligger hun i ro, med dynen fint over seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...