Gå til innhold

Har så lyst til og bli Mary Kay konsulent.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er/har vært det??

Kan noen dele sine erfaringer med meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en som holder på med det og tror hun tjener bra på det. Jeg for min del bestiller mary kay produktene på nettet til 1/4 av prisene konsulentene tar. Og kjenner mange andre som også gjør det så vet ikke hvor lenge det markedet holder seg :P

Skrevet

ja, jeg også tror du kan gjøre det bra.. Jeg har tenkt til og ha det som en hobby og tjene noen penger på si:)) Hbor på nett kan man få kjøpt produktene da??

HI

Skrevet

på touchofpinkcosmetics.com. Tror det er der konsulentene kjøper og. Men hvid su søker på mary kay på google får du den norske siden, tror du kan kontakte de der =)

Skrevet

hei hei! jeg jobber som selvstendig senior hudpleiekonsulent innenfor Mary Kay!

Elsker det!

hvor kommer du fra? send meg gjerne en PM =)

Skrevet

det er ikke der vi kjøper produktene ;)

skal ikke gå an å kjøpe de så billig i norge.. markedet er absolut ikke mettet og jeg selger veldig bra =)

Skrevet

Skjønner at du selger bra, for det er veldig gode produkter!!

Skrevet

ja, det er mye av grunnen til at jeg begynte.. elsker produktene.. også tjener jeg gode penger på det.. og møter en hel haug med masse flotte koselig damer =)

Skrevet

Hvor mye må du jobbe da, for å tjene normalt? Er det noe man kan holde på med på heltid? Ikke at det er noe for meg, jeg egner meg IKKE som selger :P

Skrevet

jeg er heller ikke noen selger type.. men produktene selger seg selv... når de er så bra!! mange som jobber med dette på heltid.. 2-3 kurs i uken så har du en god (normal) årslønn..

Skrevet