Gå til innhold

Har så lyst til og bli Mary Kay konsulent.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er/har vært det??

Kan noen dele sine erfaringer med meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en som holder på med det og tror hun tjener bra på det. Jeg for min del bestiller mary kay produktene på nettet til 1/4 av prisene konsulentene tar. Og kjenner mange andre som også gjør det så vet ikke hvor lenge det markedet holder seg :P

Skrevet

ja, jeg også tror du kan gjøre det bra.. Jeg har tenkt til og ha det som en hobby og tjene noen penger på si:)) Hbor på nett kan man få kjøpt produktene da??

HI

Skrevet

på touchofpinkcosmetics.com. Tror det er der konsulentene kjøper og. Men hvid su søker på mary kay på google får du den norske siden, tror du kan kontakte de der =)

Skrevet

hei hei! jeg jobber som selvstendig senior hudpleiekonsulent innenfor Mary Kay!

Elsker det!

hvor kommer du fra? send meg gjerne en PM =)

Skrevet

det er ikke der vi kjøper produktene ;)

skal ikke gå an å kjøpe de så billig i norge.. markedet er absolut ikke mettet og jeg selger veldig bra =)

Skrevet

Skjønner at du selger bra, for det er veldig gode produkter!!

Skrevet

ja, det er mye av grunnen til at jeg begynte.. elsker produktene.. også tjener jeg gode penger på det.. og møter en hel haug med masse flotte koselig damer =)

Skrevet

Hvor mye må du jobbe da, for å tjene normalt? Er det noe man kan holde på med på heltid? Ikke at det er noe for meg, jeg egner meg IKKE som selger :P

Skrevet

jeg er heller ikke noen selger type.. men produktene selger seg selv... når de er så bra!! mange som jobber med dette på heltid.. 2-3 kurs i uken så har du en god (normal) årslønn..

Skrevet

jeg vil bare si at den nettsiden som selger produktene så billig, (som ble nevnt over her) er en ulovlig side, som mary kay i USA jobber på spreng med å få stengt.. de har heller ikke den garantien som vi konsulenter har.. 100% fornøydhetsgaranti og masse råd og tips til hvilke produkter som passer for akkurat din hun og hvordan du skal bruke produktene for å få best resultat...

Skrevet

Hei du som driver med mary kay:) jeg er akkurat blitt medlem av herbalife. kan jeg drive begge to ? hvor mye tjener du? og hvordan er det med skatt?

Skrevet

Hei. Du som har lyst til å bli konsulent.send meg en pm med mailadressa di,så kan jeg maile deg markedsplanen vår!

Så kan jeg registrere deg etterpå! Om du ikke allerede har en konsulent.

Skrevet

jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer å drive med både herbalife of mary kay.. men det kan jeg godt finne ut for deg =) og det med skatt, man registrerer seg som selvstendig næringsdrivende i brønnøysunds registrene.. det er litt å sette seg inn i. men det far man full opplæring i =)

og 2smågull: det er vel kanskje litt lurt om hun får vite litt mer om mary kay før hun registrerer seg? kanskje blir med på et mandagsmøte, eller at vi tar et "intervju"? bare en kaffe så hun får vite mer om hva det dreier seg om.. prøve litt produkter.. og også få opplæring før hun starter.. da er det større sannsynlighet for at hun liker å jobbe med dette, og faktisk klarer å få gode kurs og selge bra!!!

Skrevet

og jeg selger for ca 6000 per kurs (gjennomsnittlig) og da tjener jeg 50% av det =)

jeg er jo hjemme med sønnen min nå.. så det variere litt hvor mange kurs jeg tar på meg. men ca 3-4 i mnd.. noen ganger færre noen ganger mange fler =)

Skrevet

Hei igjen:))

Tusen takk for svar:)) Jeg har alt en konsulent som skal hjelpe meg.. Har hatt et kurs og vært på ett og produktene er jo så gode:)) Så får se hva jeg gjør...

HI

Skrevet

så bra!! da vet du jo allerede mye om produktene!!

Hvis du begynner så får du ha masse lykke til!! =) du får det til hvis du vil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...