Dozer Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 jenta, som vi er heeeelt sikre på det er nå , har et vekstavvik på -6% foreløpig. Med tanke på stoffskifte mitt og alt trøbbelet jeg har hatt denne gangen var visst det bedre enn forventet. Skal på UL hver 14. dag resten av tiden. Men de går visst ut fra at jeg blir satt igang denne gangen også, noe som egentlig var marerittet mitt men de vet nok hva de driver med de damene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå