Piipii Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har jobbet på samme sted i 1.5 år gjennom et vikarbyrå før jeg gikk ut i fødselspermisjon. Når jeg er ferdig med permisjonen min kan jeg ikke komme tilbake til det stedet som jeg jobbet før. Har jeg da 8 uker karantene før jeg får dagpenger?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Spørsmålet er vel hvorfor du ikke kan gå tilbake til den jobben du hadde før du gikk ut i permisjon. Man har karantene hvis man har sagt opp selv eller at oppsigelsen er selvforskyldt.
Piipii Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Kontrakten min gikk ut når jeg gikk ut i permisjon, og jeg får ikke fornyet den
meg & to små vampyrer Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Da er det vel slik som jeg som gikk i vikariat som gikk ut, så permisjon og så dagpenger:) Ingen karantenetid.
Piipii Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Ok så da går jeg rett over på dagpenger når jeg er ferdig i permisjonen da, selv om det er da far skal ta ut sine seks uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå