Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid fått beskjed om at det er ørevoks i podens øre®. Har gjort halvhjerta forsøk på å fjerne m olje. Søndag kveld dryppet jeg olje i, om natten hadde poden smerter i ørene.. Våknet og skrek, ikke feber.. Ga han tilslutt paracet. Når jeg sjekker ørerene, så ser jeg tydelig voksklompen inni der.... Og da starter heksejakten.. Med skylling og olje og mere til!! Og i dag har det kommet ut mer enn en ert med voks !!! I et lite og søtt 2 -årings øre!!! Urk!! I morgen blir det skylling av neste øre!! Trodde iike det var mulig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må spørre hva slags olje du bruker? Jeg fikk også beskjed om å få ut noe av gutten min sitt ørevoks av legen. Men jeg glemte å spørre hva slags olje.

Skrevet

Matolje fikk jeg beskjed om... Og da har jeg brukt det jeg har...olivenolje!

Skrevet

Jepp, den er grei. Da er det vel bare å sette igang i morgen da :-) Det blir hyl og skrik det.

Skrevet

Det kiler å få oljen inn i øret!! Hadde en sånn øreskyller, skyllte med lunkent vann, - det var med hyl og skrik... Men når jeg så all dritten det inne så var det bare å få det ut!! Noe kom så langt ut at jeg fikk dratt det ut med pinsett... Da hjalp pappan med å holde han fast!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...