Gå til innhold

Gratulere alle ny gravide :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det flommer over nesten av jubelrooop, positive tester og alt her.. Så deilig. :))

Håper turen kommer til oss andre snart også... Jeg er jo ganske ny her på siden, men har prøvd en stund uten å kalle meg prøver... Nå er jeg det jeg kaller aktiv prøver. Står på som bare det... sambo er hoppende glad for tia :))

Vel, akkurat nå prates det så mye om positive tester, og alskens gleder at jeg begynner nesten å føle meg gravid.. Små sulten hele tide, trøtt, små amper og alt som følger med en god PMS. Jeg er nok ikke gravid... Har IKM i uke 8, og er nok ganske sikker på at den kommer da også. Er litt i tvil på når jeg har EL og alt dette, er helt ny på og følge disse syklus dagene osv.. Men det kommer vel mer forståelse inn i det etterhvert. Nå er det jo litt spes situasjon med oss, men har lege time i uke 8, og har da tenkt å snakke med lege om kanskje noe som kan hjelpe oss litt i gang.. hvis det er mulig.

IALLEFALL... ALLE gravide jenter... Gratulerer såååå utrolig mye, krysser fingre og tær for at alt går bra... og til alle andre prøvere... stå på. Det blir nok vår tur også før eller siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, og masse lykkeønskninger til deg!

Skrevet

Så fint innlegg:) Masse lykke til til deg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...