Gå til innhold

Lyst på nye pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å forstørre puppene mine litt, de er blitt kjempeslappe etter jeg fikk barn. Men har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nr. 2. Er det mulig å få silikon i puppene selv om man er gravid eller må jeg vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt de kan ta litt av rumpa og flytte opp. Litt mer natrulig enn silikon.

Skrevet

Nei, det kan du ikke. Du må nok vente til etter at du har fått babyen. Man skal helst ikke ha narkose når man er gravid nemlig. Dessuten skjer det masse rart inni der (melkegangene osv) når du er gravid også. Man må ikke ha ammet/hatt melkeproduksjon på 3 mnd når man skal gjøre det.

Uansett lønner det seg og vente til man er ferdig da silikon ikke bestandig holder seg like bra gjennom en graviditet. Enkelte får problemer om amming også, men det tilhører sjeldenhetene.

Skrevet

jeg angrer på jeg ammet...de har jo så mye fin melke-erstatning.....skal fraråde folk til og amme

Skrevet

Jeg har jo lyst å amme etterpå. Men da tar det jo enda lenger tid før jeg kan få silikon i puppene. Vet ikke om jeg har tålmodighet til det. (jeg er ikke anonym over her.)

HI

Skrevet

jøss..da skal jeg spørre legen om å få ta fra lårene...da ville de blitt smalere i samme slengen

Skrevet

Men får man mindre gangsperr i pupper med silikon?

Har så heklig gangsperr I PUPPENE etter hver treningøkt med vekter.

Skrevet

hei anonym over...du kan få litt fra meg-da slipper du silikon

Skrevet

men mannen min elsker og knipe på puppene mine-ville vært redd for at de skulle sprekke jeg da

Skrevet

Herregud så mange teite svar:-(

Skrevet

Ingen kirurg ville operert en gravid pasient. Ikke noe særlig å få narkose når man er gravid, så du må nok vente de få månedene til babyen er ute.

Skrevet

det finnes nok kirrurger som opererer desverre! har hørt verre..

Skrevet

Det finns sikkert, men forhåpentligvis ikke i norge... Og hvis man finner en kirurg som er villig til å operere en gravid person, ville jeg stilt meg meget tvilende til han i utgangspunktet! Og hvis han er så desperat etter kunder så kan han ikke være spesielt flink heller...

Skrevet

Jeg har også lystpå nye pupper.. Men jeg må bare spør om en ting, bare av nysgjerrighet.. Hvorfor velger folk silikon når saltvann skal være så mye bedre? Ser det ikke mer naturlig ut med saltvann? Det er i allefall ikke farlig om det skulle lekke.. Er det noe jeg ikke har fått med meg ang. saltvann tro?

Skrevet

Det jeg fikk høre av min kirurg var at saltvann ser visst mye mer unaturlig ut. Det er også mye større sjanse for at saltvannet kan sprekke, selv om ikke det er så farlig så kan man våkne med en flat pupp. De fleste jeg kjenner som har tatt silikon har også fått anbefalt dette fremfor saltvann, av rent estetiske årsaker.

Skrevet

Heisann.

Jeg har også lyst på nye pupper! (Mine har forsvunnet!!)

Men jeg tror nok at jeg vil bli ferdig med graviditet og amming først. Hvis du opererer puppene nå vil de nok bli forandret i løpet av graviditeten. For at kirurgen skal kunne gi deg fine pupper bør han nok ta utgangspunkt i hvordan de virkelig er. Altså bør du vente til du er ferdig med å være gravid og evt. med amming.

Lykke til:-)

Skrevet

Og forresten så anbefaler de fleste kirurger silikon. De varer lengre enn saltvannsproteser.

Skrevet

saltvann har en tendens til å skvulpe faktisk! + at lener man seg godt fremover ser man bølgene i protesen på sidene av puppene...ikke særlig stilig. silikon ser mye mer naturlig ut, har det selv :)

Skrevet

Tulleinnlegg. Og er det ikke det så: NEK!

Skrevet

Det sies at puppene endrer seg av en graviditet generelt, og at amming i grunnen ikke betyr noe for "fasongen" senere.

Skrevet

til du som skal "fraråde folk å amme"; det er jo kjent viten at det er svangerskapet og hormonene som gjør puppene annerledes, ikke ammingen! :-) Så da må du fraråde folk å få barn iallefall.

Skrevet

så det betyr altså at de kan være store neste gang du er ferdig igjen med amming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...