Gå til innhold

I Sarp får man utrolig mye for pengene!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint område. Landlig men ikke så langt unna alt allikevel. Hadde ei venninne som bodde rett ved den adressa da jeg var yngre, og jeg pleide å sykle til henne fra byen. Det var en tung sykkeltur men jeg syklet dit et par ganger i uka, så det kan ikke ha vært så altfor ille:)

Kurland er et veldig fint område med mange barnefamilier.

Skrevet

Mener å huske at kurland ikke er det verste sted man kan bo i Sarp. Men synes personlig at det huset ikke har noe å stille opp med huset i Moss du la ut her om dagen. Da mener jeg eksteriørmessig. Gå for det i Moss du:)

Skrevet

Kurland er en av sarpsborgs mest populære område. Nært sentrum og masse barnehager, skole og butikker. Samt nær (lysløype) og natur. Så bra ut dette. Deilig med noe nytt også.

Skrevet

Joda det i Moss forelsket jeg meg veldig i......men det blir for dyrt for oss:( Hvis ikke det ramler inn en gevinst med 6 sifret beløp i løpet av noen uker da:)

Skrevet

Sarpsborg er vel en av de billigste byene i Norge å bo i...

Personlig ville jeg ikke valgt å bosette meg der.

Hvis du kan gi over tre mill for et hus kan du få mye fint i Fredrikstad.

Mye finere by;)

Skrevet

Jøss!! Det var billig! Her oppe måtte du ha gitt 1 mill. mer for noe sånt!! Minst!

Skrevet

Må du ha nytt hus...??

Skrevet

Billig, men synes ikke det var så pent jeg :-S så kommune-formet hehehe..

Skrevet

hehehe kommune formet:) Synes det var veldig praktisk innvending, bortsett fra at kjøkkenet virket utrolig lite. Mye plass for ungene og det er det vi savner i dag. Ungene kunne fått kjelleren og vi loftet og så delt på etasjen i midten:) Gjeldfri hadde jeg blitt også:) Problemet er bare at jeg ikke har noe ønske om å bosette meg lenger fra Oslo enn vi bor i dag. Svigers flytter snart til Sarp, men pappan min bor andre veien. Så jeg håper egentlig at drømmehuset dukker opp i Son snart, men ingen bygger jo over 200 kvm i dag.....

Skrevet

Har en venninne som bor i Skaudalen, det er superfint der! Et av Sarpsborgs mest populære steder. Kjempe barnevennlig!!

Ja ja ja, flytt til Sarpsborg. Venninnen min pendler til Moss hver dag hun! Og såvisst er det fint å bo her:)))

Skrevet

Ja det virket som om det var god plass, bortsett fra kanskje litt trangt kjøkken og stue..

Vanskelig med hus nå om dagen ja :-S tomtene er jo så knøttesmå også, vi har kjempe lyst til å bygge om en 5 års tid, men tomtene er jo på 600 kvm osv, kan jo bare sette opp en liten dukkestue da jo!

Håper på å ta over huset til mamma jeg, stort hus og relativt stor tomt ;)

De driver foresten å bygger mange eneboliger her med veldig grei str om dagen, men de koster jo 6-7 mill :-S ikke helt i vår prisklasse hehehe :) tror neppe vi komemr til å være der om 5 år heller..

Skrevet

Kurland er kjempe koselig område! kjempe bra skole også. Naboen min som selger det ser jeg (megleren). Skal dere flytte altså? Kom til oss i særp ja:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...