Nr3på vei, to tette:) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har jo vært såååååååå innstilt på å bli gravid igjen og er jo det fortsatt, men nå trenger je noen gode råd.... Har to gutter, en på 6år og på 5mnd og vi vil begge ha flere barn, det er vi skjønt enige om:) Under siste svangerskap så var jeg veldig dårlig, og det gjør jo at det på en måte ikke alltid frister...men det kan jeg svelge. En annen ting som je tenker på er bekkenet mitt om det vil bli verre. Det vil jo bli det under svangerskapet, men er så redd for at det skal bli verre etterpå også. Vi har alltid sagt at vi vil adoptere også...men jeg er ikke så god på å vente(samme som å bli gravid, ikke god på å vente som alle dere også) også kunne je tenkt meg to tette. Er vel ikke bare meg som skulle vært gravid helst i går:)Og vi må antageligvis vente ganske lenge da det må være to år mellom minstemann her og adoptivbarnet. Jeg ønsker hverfall itte å vente i to år på prøve å bli gravid, men skal vi da bli gravide eller skal vi adoptere???? Synes det er svært vanskelig å bestemme. Har jo såååå lyst til begge deler...men man får jo ikke i pose og sekk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå