Gå til innhold

ang samværsrett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man har vært til mekling å han fikk lov å ha samværsrett annenhver helg og en gang i uken, men nå kan han ike å har ikke kunnet på noen helger.. neste helg har jeg planer og han har sin helg, men sier han ikke kan. gjelder ikke denne avtalen begge parter? problemet hans er at moren er på ferie så han må selv ta ansvar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D har han ikke lov til hvis det er skrevet ned som avtale!

Skrevet

Det er klart at han i utgangspunktet må stille opp når dere har en skriftlig avtale, men det er jo ikke akkurat til barnets beste å bli tvunget til å være sammen med en far som ikke vil ha det...

Skrevet

Dette er et gjenngående problem har jeg inntrykk av....er slik her også....

Han har annenhver helg og 1 gang i uken...vi har vert fra hverandre i 3 år...men denne dagen i uka har han enda ikke hatt...for det passer visst aldri....

Han har barnet annenhver helg - så sant det ikke dukker opp noe annet...men da er det tydligvis bare å si ifra til meg at nei det går ikke....

Er sårt at det er sånn....den andre barn har rettigheter når han står på det...men hvis det ikke passer han så er det bare å droppe ut...

rettigheter har han...men plikten kan han vist velge selv ser det ut til...

Er desverre mange som har det slik.....

Skrevet

Jeg har snakket med en dame engang, og hun sier at man kan inngå en avtale med nav, om at hvis dere har skriftelig avtale med barnefar og han bryter..Så vil nav gi ham en bot.. Vet ikke sikkert om det er tillfelle, men vært å høre med de for sikkerhets skyld..

For det er utrolig dumt at mannfolk kan gjøre akkurat det de vill når de vill...

( Er litt enig og litt uenig med Groosalugg..Self er det ikke bra for barnet og å være hos noen som ikke vil ha det...men hvis det er det det står på at han ikke vil ha det...så er det enda værre.Kanskje han ikke sku ha hatt barnet i det hele tatt..tenk når barnet blir større..skuffelse på skuffelse)

Skrevet

må bare si en ting her.. så klart barnet har det bedre hjemme, å jeg avlyser så klart en hver avtale for lille jenta.. det jeg tenker på er at det er da bedre at han ikke har hun idet hele tatt.. hun blir jo helt forvirret at å aldri vite, å han snakker med henne men kan avlyse i siste sekund. de gangene han ikke avlyser har moren hans henne.. takk for svar jente, lurte rett å slett bare på rettigheter, jeg sender henne ikke bort vis han ikke vil.

Skrevet

Er Thea 15-16 måneder også har du et barn til som er yngre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...