Gå til innhold

ååh! Halvveis!!!!!!!!!!!!! Eendeliiig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne trimesteren er såå lang..

Men det er deilig å være halvveis!

 

Måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

 

Enig i at det går litt tregt dette trimesteret....

Men ved nærmere ettertanke er det faktsik bare 4 mnd igjen til jeg har termin, så har allerede surret hjemme i 5 mnd, og det har snodig nok gått fort som fy.

Nå går det mot lysere tider, og det er jaggu ikke lenge til det er mars heller....

 

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Enig. har vært her i en evighet synes jeg, men har fortsatt 6 uker igjen eller noe slikt!

 

Ja, ja vi får bare holde ut og tenke at det tross alt går fremover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...