junispiren fikk liten Dennis Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Denne trimesteren er såå lang.. Men det er deilig å være halvveis! Måtte bare få det ut..
Andrebolleiovnen Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer!! Enig i at det går litt tregt dette trimesteret.... Men ved nærmere ettertanke er det faktsik bare 4 mnd igjen til jeg har termin, så har allerede surret hjemme i 5 mnd, og det har snodig nok gått fort som fy. Nå går det mot lysere tider, og det er jaggu ikke lenge til det er mars heller....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Enig. har vært her i en evighet synes jeg, men har fortsatt 6 uker igjen eller noe slikt! Ja, ja vi får bare holde ut og tenke at det tross alt går fremover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå