Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg og mannen min spurte ho i helga om vi kunne låne hytta i påska i 2 dager.De skal ikke bruke den selv,så vi tenkte at da kunne jo vi passe på å ta en tur dit.Har faktisk ikke vært der på over 2 år,så nå hadde vi faktisk veldig lyst til å dra,men tidligere på tlf i dag sa hun nei. Vi fikk ikke låne den.Satt som et spørsmåltegn jeg. Ble så overrasket,for hun er ellers veldig snill og god og vi snakker bra sammen og har ingen konflikter gående,men alikevel sa hun nei. Hun sa bare at de fikk ikke dratt dit denne påska ergo skulle ikke vi få dra dit heller!? Går det ann å være så egoistisk? Hun sa vi heller kunne bli med dem en helg etter påske. Ble helt stum jeg,så jeg måtte bare avslutte samtalen.
Bare™ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Høres ut som en misforståelse. Send henne blomster på døra med lapp på_ Selv den beste kan ta feil... Så får du sikkert låne den med en gang. sikker på at du overreagerer nå!
Bare™ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 PS! Dette er vel et typisk SKRAVLE innlegg??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 sikker på det ikke er du som overreagerer nå? Om svigermor pleier å være snill og grei, må du kanskje stole på at hun har en grunn til å si nei.. Det er deres hytte, er det ikke? Er vel heller frekt å bli så fornærma syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå