Gå til innhold

noen her som er rundt 20-års alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært koslig å ha prata med noen som er gravide på samme alder;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg blir 23 i mars :)

Skrevet

Jeg blir 20 i august :)

Skrevet

gøy å se så mange;) hvor langt er dere på vei da?

Skrevet

Hei :) Jeg blir 20 i mars og er i min 8 uke i morgen :P

Skrevet

ok;) har du spesielle symptomer da? skal visst være så langt på vei jeg og i følge babyverden men er ikke sikker selv..

Skrevet

Bare murring her ihvertfall.. Begynte å få ømme bryster for en uke siden bare, etter at jeg fant ut at jeg var gravid:p Hvor langt sier terminkalenderen at du er da? :)

Skrevet

20 år fra Oslo her:) eller LITT uten for Oslo da:p 15 min med tog;)

Skrevet

treningsnarkomanen: har heller lite.. men er kjempeofte sulten, spesielt om morgenen sånn at jeg blir litt småkvalm. men hjelper med en gang jeg har spist;) så har ikke problemer med appetitten i hvertfall;) litt ømme bryster også men merker lite. kommer nok;) har bare tatt på lommelegen og babyverden. lommelegen sier 9 uker.. fant du ut tidlig at du var gravid?

Skrevet

snuppedulla: ok;) er også 20. hvor langt er du på vei? prøvde dere lenge?

Skrevet

Jeg er ca 6 uker, litt usikker :) Noen symptomer.. kvalm,ømme pupper,alt lukter ekkelt, kviser :/ Herlig :D

Skrevet

Kan ikke si at jeg har spiser særlig mer, men jeg har jaggu lyst på mat hele tiden altså ;) Jeg fant det ut for akkurat 2 uker siden, og er ikke noe kvalm! =D Er så glad for det! Lenge siden du fant det ut?

Skrevet

treningsnarkomanen: fant det ut på fredag jeg;) så var en fin start på februar;) så skal til legen nå på tirsdag å ta blodprøver osv.. har du vært hos legen?

Skrevet

hehe ja en herlig følelse å være gravid;) men har ikke gått skikkelig opp for meg enda.. er også litt usikker på hvor langt jeg er på vei, har ikke vært hos legen enda..

Skrevet

Nei, men skal dit om 1 1/2 uke :) Skal til thailand om to uker så jeg måtte vist gjøre det før jeg dro.. Ser du det på magen enda? ;)

Skrevet

oki, hørtes deilig ut med en thailand-tur;o) hmm..nei har vel alltid hatt litt å ta i på magen, har lagt på meg ti kilo siste året. så kan ikke se noe men samboeren min mener på atb han kan se litt hehe.. men det er som oftest sent på kvelden når jeg har spist masse og må tisse! men kjenner at livmora vokser, har kjent det to siste dagene, er litt øm nederst ved magen og er litt vondt å bøye meg. du da? kan ikke vente til magen blir stor nesten, gleder meg såååå! har du fortalt til noen at du er gravid da?=)

Skrevet

Jeg er 4+6 idag så ganske nytt! hva med deg? hvor er du fra? jeg sluttet på pilla 1 desember og testet positivt 31 Jan,så gikk overaskende bra!!

Skrevet

Jeg kjenner også godt at livmoren vokse, ikke alltid like behagelig :) Ja, jeg har fortalt det til de nærmeste i familien og til sjefene på jobben, også noen venner da :P Er ikke så lett å holde det inne.. Hva med deg?

Skrevet

så bra;9 jeg ble også gravid på 1 pp;) hadde aldri trodd det! har gått på yasmin så lenge(5,5 år)så hadde trodd det skulle ta sin tid egentlig.. men like greit at det skjedde;) er helt nytt for meg også.. fant det ut på fredag 1.feb at jeg var gravid. er i min 8. uke tror jeg, men er ikke sikker. slutta på pilla 8.desember. testa ikke positivt før 4 uker etter IKM.. er fra en liten by helt sør, som heter flekkefjord jeg. er 20 år. fint å se at det er så mange andre på samme alder!

Skrevet

har fortalt det til 2 vennepar av oss. det ene skal ha baby nå snart og de andre har vært gravid før men har mista så er greit å si det til noen som har erfaring og de vi går mest med. de fleste veninnene mine har ikke engang tenkt på å få barn når de er "så unge". har ikke sagt det til familien og sjefen min enda. men skal det i slutten av mnd hvis jeg er 12 uker på vei da, vil ikke si så mye før det.. åsså siden jeg skal til legen neste uke å få bekrefta det så venter vi litt;) hadde litt lyst til å si det på morsdagen egentlig men har ikke vært hos legen da. men er kjempespente på hvordan de kommer til å reagere;o)

Skrevet

21 år fra oslo men bor i ullenskaer nå:)

snart 8 uker på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...