Gå til innhold

"It's just a big thing falling on the ground."


Anbefalte innlegg

Skrevet

US general Gene Renuart, relaxed about the rouge American spy satellite due to plunge to Earth this month.

 

Det må da være årets (så langt, da) underdrivelse..??

 

Satellitten er på størrelse med en buss, men ingen vet hvor den vil treffe.

Det amerikanske forsvaret jobber med en kriseplan for å redusere skadeomfanget dersom den defekte satellitten treffer USA, Canada eller Mexico. Det er ventet at satellitten vil falle ned mot jorden i slutten av februar eller i begynnelsen av mars, og myndighetene mener at objektet ikke vil brenne opp i atmosfæren.

- Vi er klar over at denne satellitten er der ute. Vi er klar over at den har en enorm størrelse. Og vi vet at det er en stor mulighet for at den vil lande på land og ikke i havet, sier general i det amerikanske luftforsvaret, Gene Renuart, til nyhetsbyrået AP

 

 

It's just a big thing.....;-D

 

Kilde: http://www.nettavisen.no/verden/article1569296.ece

The Mail on Sunday 3 feb 08

 

Flere sitater fra generalen:

http://thinkexist.com/quotes/gene_renuart/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...