KariMari Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har anskaffet meg verdens kuleste skinnjakke idag!! Akkurat den jeg har siklet på i evigheter! Æ e så fornøyd:-D Måtte bare boble over litt....;-))
Dronningen! Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Slutt å skryt a.... *fnis* (Hvilken farge?)
KariMari Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Sort. Den er skikkelig RÅ! *skryte, skryte og.....skryte*;-)
Dronningen! Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Så deilig... vi har fått ny bil i dag... *skryte, skryte og... ja, skryte*
KariMari Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Å.....men DEN kan du jo ikke kle på deg! *misunnelig hovering* ;-)
Dronningen! Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 haha Nei den er litt for stor til å kle på seg:o) Tanker i hodet akkurat nå * Jeg trenger ikke flere skinnjakker, jeg trenger ikke flere skinnjakker*
KariMari Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Åjovisst gjør du det! De kan man aldri få for mange av HKH;-D *svinser og svanser rundt i min råååååkule nye jakke*
rødblåoggrønn Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 happy day her og!! Har bursdag i dag og fikk DEN mega-flotte ringen!!! BLING BLING!!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Hm, hvorfor tenkte jeg dette hadde noe med spiral å gjøre, tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå