Gå til innhold

Noen som har ikea sitt veggstellebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høyt har dere festet det på veggen? i forhold til deg selv..? hoftehøyde?..vanskelig å vite hva som er best syns jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt..

Skrevet

jeg har kjøpt det, men har ikje hengt det opp enda..

Men vill nok hatt det i hofte høyde kanskje... iallefall slik at jeg slipper å bøye meg, kanskje litt høyere enn hoftene....

tenker på meg selv når jeg henger det opp, å ikje sambo. da sambo er myyye høyere enn meg :o)

Skrevet

Vi kjøpte slikt da vi fikk vår datter for 3 år siden, og vi monterte det i min hoftehøyde ja :) bedre at det ble litt lavt for sambo, enn at jeg måtte stå på tå, eller bruke skammel..:)

Skrevet

ja blir sikkert riktig det, men vi må feste det mellom to fliser så da blir det enten for lavt eller for høyt...er ikke det typisk..hehe..får bare vente å prøve det ut når babyen er her :)

Skrevet

koster 595 kr. de har et mer solid på brio, men det var litt bredere og vi fikk ikke plass til det..

Skrevet

Da skal jeg si mitt...

Detta stelleborde kan reise å ryke..

vi kjøpte det til første mann, med tankte på at vi ikke hadde plass til noe annet..

Vi festet det med de skruenne som følte med :) gutten lå fint på bordet..

HElt til en dag..

Kleskapet sto rett bak meg.. Så jeg holte i foten til lillen å snudde meg å skulle hente en boddy, da hele bordet løsnet å gutten følte med, jeg er så gla i dag for reaksjoner, for det kunne gått ille( hadde en gutt på noen dager dotte i ett hard golv kunne det vært over å ut.. ), skruene knekte! å festet åsså.. vi leverte det tilbake på ikea, å fikk beskjed om å hente oss noe annet, å at de skulle fjerne disse bordene..

JEG anbefaller ikke de.. De er ikke trygg...

Skrevet

Huff! Når skjedde dette? IKEA har da de stellebordene ennå. Da vi kjøpte vårt (vinter 04 eller vår 05) fulgte det da ikke skruer med - man skal bruke skruer/plugger beregnet på den type vegg det skal opp på. Sikker på dere ikke gjorde noe feil?

Vi har bare god erfaring med dette stellebordet, og skal bruke det til nestemann også. Anbefaler at man etterser festene med jevne mellomrom og strammer til skruene for sikkerhets skyld. Vårt har hengt fjellstøtt i snart tre år, har aldri hatt uhell.

Og til HI; vårt henger i min hoftehøyde, vi satset på at det var det mest behagelige og det fungerer fint.

Skrevet

uff hørtes skummelt ut! skal faktisk bruke noen lengre og sterkere skruer, så litt spinkelt ut det som fulgte med ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...