Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 hvordan går det med deg? jeg var inne på ul på mandag, fikk se hjerteaktivitet, men var lite. 5mm så ble satt tilbake. skal inn igjen på tirsdag i neste uke, hun ville følge med. kalte det truende abort, blør litt hver dag uten smerter, og har vært veldig kvalm, helt til i dag...grrr--får bare vente og se til tirsdag.. har tenkt på deg etter denne helgen..håper det går bra..
kattungen Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hei fest del lille spire! Så flott at det var hjerteaktivitet! Ble så glad når jeg så nicket ditt, har sett etter deg hver dag og tenkt masse på deg. Håper dette går bra denne gangen, synes jo at det er din tur! Stor klem
babysjuk82 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Sjønne godt du e nervøs.men bra du så hjerteaktivitet.håpe d går bra t deg. Joda,har ikke blødd mere.var til legen på mand.hun sa alt så bra ut.men kunne ikke si noe om smertan eg har i livmora.samme smertan eg ha når d va betenels.har fått tidli ul dn 4mars.leenge til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå