Gå til innhold

Dumme møkka tester!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag var den posetiv........ har testet mange ganger etter det..... alle er neg.

 

Klikker jeg.....

da går jeg snart over i 3 pp... så har ikke prøvd så lenge... men det er så frustrerende når testen var pos!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det der er veldig rart. Strider mot all logikk at det skal gå fra pos til neg uten at TR dukker opp. Men hold motet oppe! Den sitter nok snart skal du se.

Skrevet

har du hatt en kjemisk graviditet?

altså om egget har streifa veggen men ikke festa seg skikkelig åsså at du itillegg har testa for tidlig.

da kan man få en svak pos test men som ikke varer mer enn et par dager..

tror du det kan være det? er derfor man bli advart mot å teste før ikm..

Men uansett, håper det er testene det er noe galt med å at du er gravid! kjenner du noe symptomer?

Skrevet

hold på trua!!! så lenge tr ikke kommer er kjangsen absolutt til stede!! ar du testet pos så har du testet pos!!! ha litt tolmodighet så går det så bra så=)

Skrevet

Helt enig med deg!!! Jeg har hatt tre svakt positive tester og en cb dig.hvor det står ikke gravid......MEN tanta dukker da ikke opp. Ikm i går, og jeg som alltid er regelmessig. Kvalm som bare det også...

 

Jeg blir også sprø..... Bare prøvd 3 pp vi også, men skjønner lite akkurat nå.

 

Tester igjen i morra hvis ikke tanta kommer:)

Skrevet

hva er kjemisk graviditet?

 

Testet du med forskjellig type tester? eller var alle fra samme leverandør?

Ikke gi opp håpet enda=)

 

 

Krysser fingrene =)

Skrevet

jeg har lært at jeg aldri skal teste før etter ikm...

jeg hadde d sånn forrige syklus... positive og negative tester om hverandre.... og jeg fikk tr så d var vel d di kaller kjemisk graviditet eller en tidlig sa....

 

jeg ville ventet lengst mulig... :)

 

lykke til.. håper den neste blir positiv...

Skrevet

Jeg hadde IKM for 3 uker siden..... TR har ikke kommet. Tror hun kommer hver dag, men hun dukker ikke opp.

Har testet med billig-strimmel, CB og First Signal. Men nå er alle neg :o(....

Symptomer:

 

*kvalme/brekninger

*hodepine

*ryggsmerter

*"nedpress"

* øm i livmors-området

 

Jeg får nesten ta en tur til legen snart..... hvis ikke tanta dukker opp snart.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...