Gå til innhold

Dere som har testet positivt - når har dere i så fall termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del som har testet positivt - enn om veldig svakt positivt. Da vil vi i så fall ha termin omtrent samtidig.

Jeg har termin 18. september. Noen fler? Noen i nærheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17.okt her ca:)

Skrevet

Svakt her enda da...men 21. oktober blir det om testene stemmer, noe jeg føler på meg de gjør heldigvis:)

Skrevet

6.oktober om eg virkeli er gravid. må sjekke me en ny test:)

Skrevet

20 oktober :-) (men må ta en test til i morgen eller på fredag) men har en god magefølelse (da det var akkurat slik med jenta mi på 2 år, testet svakt positivt da også) :-)

åhhhhhhh jeg er så glad!!!!!!!!! så utrolig gøy!!!!! gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb i kveld :-)

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å teste i morgen tidlig og hvis den er positiv så har jeg også termin 20. oktober:) Har ikm i morgen eller på fredag så burde kanskje ventet til lørdag, men jeg klarer det bare ikke!!! Holder på å sprekke av utålmodighet! Testet negativ på billigtest som ikke var morgenurin. I morgen er det CB-digital. Har egentlig en god følelse og litt symptomer...

Skrevet

15. oktober her...

er jo så moro:o) Testet med CB-digital 2 dager før IKM, den var positiv. Testet med billigstrimmel 1 dag etter, og den var negativ. Tenkte teste en billigstrimmel til i morgen å se om det har endret seg. Har det ikke det, så skal jeg dra å kjøpe en ny CB digital. Blir litt stressa... men det går nok bra:o)

Gratulerer til alle dere andre:o)

Skrevet

Termin 13/ 14 oktober... Og det er ikke dårlig at vi har fått det til med en mann som pendler! :D

Gleder meg vilt til i morgen for da kommer han hjem for helgen=) Har fotalt ham det da... men det er ikke det samme som å se ham, gitt =) Spennende tider, jenter!!

Skrevet

Dette var morsomt. Så mange som forhåpentligvis har termin i midten av oktober!

Jeg har skikkelig press i magen om dagen. Tidligere i dag styret jeg nok litt mye. Magen ble helt hard og vond. Husker dette fra jeg har vært gravid tidligere, er bare overrasket over at det kommer så tidlig. Får nok bare skru ned tempoet litt.

Skrevet

Lykke til alle sammen :-)

Jeg har termin 10 oktober

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...