Gå til innhold

Kan noen gi meg litt motivasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å starte slanking. Er så lei ALLE ekstra kiloene,men er null motivert:(Sitter her med reductil i skapet også,men har ikke fått flæskeræva i gir til å begynne på de heller. SUR på meg selv nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kan hjele hverandre..er også lei alle kiloene og sitter er å spiser sjoolade og blir bare større! hvor mye skal du ned?

Skrevet

Sett deg ned om skriv opp de gode grunnene for å gå ned i vekt.og så skriver du en liste over alle unnskyldingene du bruker for å sabortere deg selv..så brenner du den lista og henger lista med de positive grunnen et sted der du ser det. Brett opp ermene og ta fatt. Tenk på begynner du NÅ så blir det lettere enn om du utsetter det til i morgen.

Lykke til :-)

Skrevet

Det var ingen dum ide. Skal ned mellom 20 og 30 kg en plass. hmm ja sjokolade ja,må ta sambon litt i øra der og be han slutte å kjøpe det i uka. ligger jo der å frister meg:(

Skrevet

Det skal jeg jaggu gjøre, takk for tips:) Har akkurat sittet å laget skjema med kolonner for dato,kg,bmi,fettprosent og div cm mål på kroppen. Har fyllt inn datoen for i morgen,så da får jeg ta meg i nakkeskinnet å sette igang..... Håper jeg orker å huske det i morgen liksom:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...