Solståle med 2 prinsesser Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er førstegangsfødende og i natt våknet jeg med intense smerter i mage. De varte i ca 45 min før de ga seg. Det rare var at det var kun på venstre side av magen, rett under ribbeina... Klarte nesten ikke bevege meg. Jeg har også hatt veldig hodepine de siste nettene... Kl 14 i dag gikk vannet mitt mens jeg satt på do. Etter noen timer på KK med endel undersøkelser ble vi sendt hjem igjen i påvente av sterkere rier. De håper at fødselen starter av seg selv.. hvis ikke blir jeg satt igang i morgen tidlig kl 08.30 pga av fare for infeksjon. Jeg er bare 36+1 i dag, så her kommer nurket hele 4 uker for tidlig..
~falck~ har fått baby! Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ja,men 4 uker for tidlig er jo ikke så ille:)) Det blir jo kjempe spennende! Da står du ved terskelen av det største vi kvinner får oppleve du nå! Fryd deg i smerte"helvete" som vil komme om noen timer det er så verd det husk det:)) Det går nok kjempe fint =) Lykke lykke til!
Kakebakesøte Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Utrolig spennende! Du slipper den siste veldig slitsomme tiden... Lykke, lykke til!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 åååjjjjj..... høres spennende ut.... Ønsker deg kjempe lykke til )
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Oj.Så spennende...=oD 4 uker er ikke så tidlig, synes jeg da=o) Lykke til=o)
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Takk takk for alle lykke ønsker ;o) Neida, 4 uker er ikke så tidlig akkurat.. ;o) Men vi ble alikevel litt overrasket her.. litt tatt på sengen kan man si, men det meste er jo klart. Mangler kun stellebord og badebalje her, men det fikser svigermor i morgen. Jeg er ikke helt mentalt klar for smertene som kommer, men regner med at det vil gå greit.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 dette kommer til å kjempebra,lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå