Snooopi Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Fra de 10 egg jeg fikk ut ble 5 ødelagt ved uttaket. Av resten ble 3 befruktet og 4-delt. De er i magen min nå!!! Håper det lykkes denne gangen:o) klemmer fra
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Dæven:-) Ikke dårlig. MASSE,MASSE lykke til!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei du.. såå spennende.. også 3 egg da gitt )) krysser alt jeg har nå, og ber til høyere makter at det nå er din tur og at spiren/e sitter hihi... Masse lykke til!! ) stor klem fra meg
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hei Snoopi ) Gratulerer så mye!!!!!!!!)))))) Jeg følger med deg enda jeg, med jevne mellomrom. Håper virkelig det er din tur nå ) Jeg fikk også satt tilbake 3 egg, og nå sover to vidunderlige gutter på 1 år på rommet sitt ) Så jeg har god tro på dette med 3 egg ) Sender deg gode tanker i to ukene som kommer. Mange hilsner fra
lita78ღ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer Snooopi!!! Krysser virkelig fingra for deg nå. DET ER DIN TUR!! Kanskje jeg møter en nygravert Snooopi i 30-årslaget;-) Klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Oi, oi, oi Snooopi!!!! Skal se det blir en hel hærskare som bosetter seg i magen din nå! Skal krysse alt jeg krysse kan for at dere endelig skal lykkes nå, dere fortjener det synes jeg :-) Klæm
Ann-ch. Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Åh,så spennende Snooopi. Kanskje det blir full klaff og alle fester seg:-) Du skal se at dere lykkes denne gangen. Ønsker deg masse lykke til og jeg skal krysse fingrene. Klem
finetine Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Å herregud så spennende:o)!! Dette var gode nyheter Snoopi- 3 egg er jo bare helt fantastisk!! Også 4-delte da,jeg har jo flere ganger satt inn bare 1 egg som er 4 delt. Krysser fingre og tær for at det er din tur nå,kan bli mange som bosetter seg der inne vet du;o) Lykke-til-klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 OI Gratulerer !! Tenk om alle sitter da???!?!?? Trillinger ...hehe er mannen forberedt paa aa bli storstilt bleieskift arbeider??? Lykke til hvertfall!!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer med innsetting. Håper dette går veien....tvi tvi....:-)
WishToBeMom Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Wow, gratulerer med innsetting av 3 gullegg:-) Hvor fikk du lov til å sette inn 3stk på en gang??? Er vel ikke lov i Norge. Lykke lykke til, dette blir superspennende! Klem
Endaenbabyønskes Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Oh my god! Gratulerer! Er ikke det uvanlig at de setter inn så mange egg? Masse lykkeklemmer
Snooopi Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. februar 2008 Takk for alle hilsnene! De spurte meg på Nordica hvor mange jeg ville ha inn og jeg sa alle - og alle ble det! Jeg trodde nesten ikke på det, men jeg er fit for fight, og helt klar over risikoen. Det ville jo bare være fantastisk hvis jeg ble gravid nå og fødte et barn - eller 3:-) Det er skikkelig spennende! klemmer fra høna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå