Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 jenta mi er 4,5 mnd. har fått grøt på kvelden i ca 3 uker nå. er nå nettopp oppe i full porsjon. på tiden å begynne med grøt på formiddagen også da?? og gir man mme til grøt? noen som har forslag til hvordan jeg kan legge opp dagen? når får hun mme ca kl: 05.30 09.30 13.30 17.00 grøt kl 18.00 mme før hun legger seg ca kl 20.00 kan jeg for eks begynne med et grøt måltid til ca kl 11-11.30? men da vil hun vel drikke litt mindre ved 13.30 måltidet? sette kjempe pris på svar!
~\/ero~ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vet ikke hvordan andre gjør det, men jeg begynte med grøt måltid nr 2 da jeg merket at han var litt utilfreds. At han survet og aldri var fornøyd. Han hadde fått grøt ca 1mnd da vi begynte på grøt måltid nr 2 (har omtrent akkurat begynt). Så lenge hun virker fornøyd trenger du sikkert ikke å begynne enda. Men gjør det du synes er best. Gutten min drikker mye mindre melk etter vi begynte med grøt måltid nr 2. Jeg gir grøt vel 11 tiden, og igjen ved 18 tiden. Mellom der får han litt mm.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei du... min baby er like gammel som din, og har og faatt grot i ca 2-3 uker naa....imorgen skal vi begynne med litt middag...tenkte han skulle faa smake kokt moset potet.... han har pleid aa faa grot paa kveldstid og mme ca en time etter det. kommer til aa gi han middag imorgen, og litt mme ved siden av, tipper han ikke orker normal mengde med mme det at du vil gi ett grotmaaltid til istedet for frukt eller middag er helt opp til deg selv...jeg bare tenkte at det ville bli variasjon med middag som neste maaltid....men grot er like greit lykke til da
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 tusen takk for svar!! men du anonym, skal du ikke gi grøt på formiddagen, eller tar du bare middag som neste step, ogsså grøt på dagen som step etter det igjen hvis du skjønner?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 ja jeg tar middag som neste step...og deretter kommer jeg til aa begynne med grot paa formiddagen som 3 mat maalitd da....og deretter legge til noe frukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå