Joikaboll@ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Lurer litt på å søke jobb der til nytt skoleår, men er litt avhengig av å bringe/hente barn i bhg. S.f.o har jo åpningstid fra 06.45.17.00 Jobber en hele dagen med fri i skoletiden, eller jobber en enten tidlig eller seint?
Sentralstøvsugeren Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Er vel forskjellig fra sted til sted. Jeg er daglig leder på en liten SFO med 31 barn. Dagen min starter oftest 12, bortsett fra en dag hvor jeg har kontordag som jeg starter 9. Jobber hver dag til 16.30
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Man jobber nok enten tidlig eller sent, kommer sikkert litt an på antall ansatte, størrelse på SFO'en osv hvilke vakter man har, men da jeg var vikar en stund som 19 åring så jobbet jeg enten fra f.eks 9-17 eller fra 6.45 til 15.
trebarnsmor Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Sånn som det er på sfo hvor mine barn er, jobber en av dem fra 6.45 til skolestart og den andre fra skoleslutt til 16.45. Det er en liten sfo, og de bytter på å jobbe sent og tidlig. De jobber også noen timer i skoletida. (har jobbet der selv også, men skiftet jobb før mine egne skulle starte der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå