Harmoni Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 I følge legen min skal man ikke anse seg gravid før man i hvertfall er forbi uke 8. Jeg er i uke 4. Han sa særlig at i uke 8 går det ofte galt. Det stemte for meg sist. Så derfor forlater jeg dere ikke helt enda...Dessuten er det veldig hyggelig å høre om de som blir gravide!
*tornerose* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Får håpe spira klorer seg fast :-D Og gratulerer så masse forresten :-) Forstår godt at du ikke vil forlate denne gjengen for her inne er det fantastisk kjekke jenter :-) Jeg testa nettopp med billigtest og fikk svak positivt så jeg sitter her å er litt forvirra om jeg er gravid eller ikke...... i og med at streken var så svak... men er jo 4 dager til IKM også da så jeg kan vel ikke forvente så sterk strek enda....hihi.... :-D Masse lykke til i svangerskapet :-) Klem fra
Harmoni Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Det er jo veldig lovende når du tester og får utslag 4 dager før IKM. Høres ut som du er gravid. Krysser fingrene. Det er sant at det er veldig mange hyggelige her inne. Har hørt at de ikke er det på 1. trimester, så det er neste skummelt å gå over dit. Men forhåpentligvis blir en del av gjengen her med!
*tornerose* Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Ja ikke sant, håper mange her inne får positive tester framover og slår følge :-) Mange her som virkelig fortjener det :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå