Kjærlighet <3 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hvor langt på vei var dere når dere fant fosterlyden? Fikk min i posten i dag, er bare 12+2 så regner ikke med å finne den enda.... når kan jeg forvente å høre noe? :-)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Var 12 uker på vei, men lette en god stund. Fant min en god del ganger først. Hvis det er MAS Babywatcher du har kjøpt skal det være mulig å høre den nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå