Kjærlighet <3 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hvor langt på vei var dere når dere fant fosterlyden? Fikk min i posten i dag, er bare 12+2 så regner ikke med å finne den enda.... når kan jeg forvente å høre noe? :-)
Saltlakris Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fant min i uke 11 så vidt jeg kan huske, men det var ikke hver gang den dukket opp. Er nå i 15 uke, og den er mye lettere å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå