Gå til innhold

Assistent/fagarbeider i skolen/sfo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags arbeidsoppgaver vil det være da?

Hva ligger lønnen i en slik jobb på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På skolen er det ofte å følge barn med spesielle behov. I SFO vil det være å gjøre arbeidsoppgaver som lage mat/dekke bord, forskjellige aktiviteter sammen med barna (gymsal, forming ol), hjelpe med lekser osv...

Er usikker på lønn.....rundt 260 000 ?

Skrevet

oppgaver: tja, lage mat til barna, hjelpe med påkledning, hjelpe i timer, ut i friminutt og ha inspeksjon..hehe, gjør det en får beskjed om. :)

laveste lønn er vel ca 217000 i året for full stilling.. tror jeg..

Skrevet

Det er vel kanskje ikke så ille lønn egentlig da?

Er jo et vikariat det er snakk om, på 4 måneder. Og jeg har erfaring fra barnehage, pu-bolig, som konfirmasjonsleder og da kan jeg kanskje søke?

Skrevet

Lønnen er nok ganske lav ja. Har vært mye vikar i skolen, både for lærere og assistenter og påSFO og fått lønn etter hvem jeg er vikar for og jeg får ca 50 kr mindre i timen når jeg er assistenvikar enn vikar for den ferskeste læreren med 4 års utanning.... Ellers er jeg enig med oppgavene Sentralstøvsugeren ramser opp, stort settdet jeg har gjort i de vikartimene også.

Skrevet

såpass lavt?

Hmmm. Hva avgjør hva man får i lønn som assistent i skolen? Har en del utdanning, men ikke pedagogisk utd desverre..

Skrevet

Jeg stortrivdes da jeg jobbet som det!:) Klart du kan søke:):)

Skrevet

Hva har lønnen du har fått spent mellom da Alva?

Skrevet

110 kr timen som assistentvikar til 230 kr timen for de "beste" lærerne, og ca 160 kr timen for de ferskeste. Vikarjobbing er uansett dårlig betalt da synes jeg, men godt mulig det er bedre betalt å være fast vikar, jeg har bare vært ringevikar.

Skrevet

ja, det er ikke så bra betalt å være vikar, men jeg må jo ta det jeg kan få. Selv om jeg syns 110 var litt i minste laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...