*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Blir så forbanna på sånne uærlige feige late folk! Det er vel kanskje grunnen til at jeg aldri kunne deltatt i sånne konkurranse program, fordi jeg vil være ærlig, og ikke lyve, hehe...
Hønemor&guttaboys Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tenker sånn at det der er ikke så bra for ham å vise for hele landet, med tanke på å feks skaffe seg jobb senere i livet! Sleip, falsk og ekkel..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Skjønner ikke vitsen med å melde seg på en konkuranse som består av hardt arbeid, masse gårdsarbeid når vitsen bare er å sluntre unna.. Kan ikke vinne en million i lotto uten å tippe liksom... Han irriterer meg maks, men tror heller ikke han er noen sterk konkurent, sååååå hadde kanskje beholdt han lengst mulig, og hadde jeg vært storbonde hadde jeg krevd at han ble med selv om han var skadet... Han er en drittunge som kun er ute etter oppmerksomhet, tror sikket han er "kul" om han slutrer unna mest mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå