Gå til innhold

Bryllupskaken - hva er anstendig pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å sjekker litt rundt med priser på bryllupskake. Fant en forhandler nå som tar fra 2200 for en 3. etg kake - er ikke det litt vel mye eller? Det kan da ikke være så vanskelig å lage den...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk dette tilbudet av en lokal konditor her jeg bor:

"Du kan få kake med 3,4 eller 5 etg. både i bue og oppå hverandre med stang i mellom. Fargene og utseende(pynt) velger du fritt. Pris for 3 etg. er 1750 kr. for 4 etg. er prisen 2000 kr og for 5 etg. er prisen 2250 kr."

Tror det var et ganske så bra tilbud, og i tillegg leverer hun fraktfritt.

Skrevet

Vannmann og Mamman til Mari - hvor bor dere?

Jeg leter etter bryllupskake i Oslo, og synes det er uanstendig dyrt hvis man skal ha noe litt mer spennende enn den vanlige marispankaken med roser på.....

Skrevet

Bor ute på bygda - hehe :) På Notodden. Kakemakeriet holder til mellom Kongsberg og Notodden. www.kakemakeriet.no

Skrevet

Bor i Oslo, men bryllupet er i Kr-sand, så sjekker kakepriser der :-)

Skrevet

Får noe helt vannvittig lyst på kake når jeg ser på disse bildene, tror jeg må kjøpe meg marsipankake i morgen... Vel, synes det hele er dyrt jeg. Tenker på om jeg skal bestille kakestativ og få lagd den selv... Men det er kanskje å ta seg vann over hodet...

Skrevet

Favoritt Konditori er blitt kjøpt opp av en kjede...Samson Bakrier tror jeg det var. Vi hadde tenkt å kjøpe kaken vår derfra, men når vi var der før jul fortalte de at de var blitt kjøpt opp og kunne ikke si hva de kom til tilby av varer i fremtiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...