Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg spiser, og spiser og spiser etter at jeg starta på de for knappe to uker siden. Suget starta for et par dager siden, og jeg er konstant sulten på mat, snop, kaker... ja det meste egentlig! Kvisene spretter ut og jeg har så smått begynnt å blø.. hvordan skal dette gå...?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Kjenner meg igjen ja, er veldig mange som får mye blødninger av de. Jeg har sluttet på de..
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 samme her, vurderer å slutte på de! Kommer til å veie 100 kg om en mnd hvis ikke
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Og derfor sluttet jeg en ukeut o andre brettet. Da er faktisk kondom bedre, tross alt...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 jeg skal slutte nå. har akkurat samme plagene. blør så og si hele tia. skal til legen og få noe nytt i morra
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 HØ? Kan det være derfor jeg spiser som en hest?!? Trodde det var på grunn av ammingen jeg..
ifie Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jøss! Trodde også jeg gomla som en tulling pga ammingen! Kan det være at man mister sexlysten av cerazette også...?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 cerazette fjerner så og si all sex lyst ja..... morro..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 det er jo skikkelig prevantivt da mister sex lysta, og ender opp i flodhest- size med på kjøpet. jeg fikk tilogmed hormongal crazy-bich inn i huset sammen med pakningsvedlegget- KJEMPE prevantivt!
velsignet med to Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Er ikke alle som har masse bivirkninger av den. Jeg har gått på den i snart 3 mnd, og har ikke merket noe spesielt ennå. Bortsett fra at mensen er minimal, men det gjør meg absolutt ingenting
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 hvis målet er å ikke bli gravid- så er den jo effektiv da! ........... (bli sinna, galen, feit, blødende, grinete, kvisete, deppa-- ikke så mye appelerende for en partner vil jeg tro- så, en minsker jo sjansene drastisk for å ende opp i høyet- og dermed mindre sjans for å bli gravid- sjønner tanken bak- enkelt og genialt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå