*ale* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er det vanlig at mandlene kjennes ut som en diger løs klump i halsen når man svelger???? Så vidt jeg klarer å presse noe ned forbi der, og kjennes ut som at jeg skal svelge hele klumpegreia... Ekkelt, I know!! Lillemann har nettopp hatt strep A i halsen, lurer på om jeg har fått det nå. Kom nå siste timen---
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Når eg hadde det så kjentes det ikkje ut som om det var nokon klump der, bare klin umulig å svelge..... Det er veldig smittsomot så det kan hende at det er det du har, får du gult belegg i halsen så er det halsbetendelse......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå