Gå til innhold

Dere som har endel halsbetennelse...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at mandlene kjennes ut som en diger løs klump i halsen når man svelger????

 

Så vidt jeg klarer å presse noe ned forbi der, og kjennes ut som at jeg skal svelge hele klumpegreia...

 

Ekkelt, I know!!

 

Lillemann har nettopp hatt strep A i halsen, lurer på om jeg har fått det nå. Kom nå siste timen---

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når eg hadde det så kjentes det ikkje ut som om det var nokon klump der, bare klin umulig å svelge..... Det er veldig smittsomot så det kan hende at det er det du har, får du gult belegg i halsen så er det halsbetendelse......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...