Kakebakesøte Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg kommer ikke til å savne noe som helst tror jeg, bortsett fra å føle at jeg kan ta det med ro når jeg vil fordi jeg rett og slett må ta hensyn til den lille, meg selv og kommende fødsel. Hva med dere?
LilleBanan blir storebror Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Kommer til å savne å kjenne på livet inni der jeg...
HelenFlores Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Magen:) Elsker å ha den voksende kulen der, samme hvor tung den begynner å bli.. Har aldri likt magen min, nå kan jeg vise den frem for hele verden:D
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Selv om jeg begynner å være drittlei nå så kommer jeg til å savne det å være gravid! Jeg kommer til å savne: * sparkene fra snuppa mi! * magen! har skjemtes over magen før jeg ble gravid, nå er jeg jo gravid så nå er jeg stolt over den! * det å ikke ha mensen!!!!!! Ja det er sikkert 100 ting til!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 ....åja...........å ikke ha mensen Det hadde jeg helt glemt
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Kommer ikke til å savne en dritt... Gjorde ikke det sist heller. Blir jo vanskeligere å holde navlen ren, men det får jeg tåle ;p
Kakebakesøte Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 Men den holder seg jo borte en god stund etter fødsenen (sett bort fra renselsen da)... om man ammer da vel og merke (for de fleste). Men helt enig, det er utrolig deilig å slippe mensen.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Tror jeg kommer til å savne det meste! - Sparkene og romsteringen! Hikkingen! Hehe... - Magen! Synes den er deilig, selvom jeg gleder meg til å få mitt normale magemål tilbake. - Bare selve tiden som gravid tror jeg. - Alle de fine forandringene som har skjedd disse fine 9 mnd, når magen kom så vidt og jeg synes den var stoor! Og når vi var på ul å fikk se astronauten første gang! Når vi gikk inn i 4 mnd, og risken for abort ble mindre! Når vi kjente ordentlig bevegelse første gang! Ikke minst når vi fikk fortelle det til våre nærmeste, det var stort det! Jeg har selvfølgelig mange Svangerskapsplager jeg ikke kommer til å savne!! Men jeg har prøvd å fokusere på alt det positive som har skjedd med meg og oss.
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Det eneste jeg vil savne er vel det smygende bevegelsene i magen og kunne slappe godt av=o) Ellers så er det ingenting annet...=o)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Kommer ikke til å savne en dritt. skal bli godt å bli ferdig.. endelig få slappe av i kroppen(fysisk) slippe å slite med alt man gjør.
Tredje bolla i magen :) Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Det å kjenne liv. Spenningen og lengselen etter å bli kjent med den lille nydelige skapningen der inne. Å slippe å ha mensen. Den kan faktisk komme tilbake ganske for sjøl om man ammer :-( Ellers kommer jeg til å savne å kunne gjøre hva jeg vil når jeg vil. Blir veldig bundet de første mnd med baby. Å få sove hele natta uten å bli vekt. Å kunne spise hva jeg vil.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Å ikke ha mensen! Og ha en unnskyldning til og være lat!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 MASSE - sparkene og bevegelsene - den faste magen som jeg har fått så mange kompimenter for, som folk sier kler meg og som jeg føler jeg kan strutte litt med, framfor det dvaske flesket jeg har til vanlig - følelsen av å være "nyttig" og tilføre "verden" noe - å gå i klær som ikke ser ut som noen digre sekker
Mollika77 Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 jeg kommer til å savne d å kunne "sleppe ut" magen etter et stort måltid=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Kommer til å savne sparkene litt, er deilig å kjenne liv der inne. Men det er vel det eneste tror jeg- ellers gleder jeg meg bare til magen er borte.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #18 Skrevet 6. februar 2008 sove hele natta uten å bli vekt??? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Leirha Skrevet 6. februar 2008 #19 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror jeg kommer til å savne å få lov til å se litt lubben ut MEN, tror også det er det eneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå