mum&boyz Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Så nå kan jeg se unge mødre=) Litt irriterende de sender så sabla mye regninger på alt, kortavgift/abonnementavgift etc gått opp i pris har de og!! Så lite pluss for ny kanal!
Edelweis Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 d så jeg også.. men nt pris? jeg har ikke blitt spurt om jeg vil ha en ny kanal. å avtalen min er at jeg skal betale 349 hver mnd. kan ikke forandre på d da. da skal jeg sannelig fortelle dem hvor landet ligger.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Har viasatt vi og,fekk i sept/oktober og FEM har alltid vore der..hvertfall siden dei begynte sendingar i da heile... Men kjekt for deg då:-)
HelenFlores Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Samme her, ble glad jeg da selv om jeg har betalt for å kunne se alle episodene av Unge Mødre på nett. MEN, de sender jo bare dritt jo!! Er samme 6-7 programmene som går hele jævla dagen, og så kanksje ett og annet selvlaget program som Unge mødre!? Kanskje en ide og faktisk kjøpe inn nok programmer til å fylle sendeplanen om man skal starte en helt ny kanal!? Touched By an Angel og en haug med holywood kjendissladder programmer? SKUFFET!
mum&boyz Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Ja jeg tenkte at det gikk mye bra der, samme som tvn nesten.. Men da jeg sjekka er det jo the young and the restless maraton hver dag!! Og en engel i blant oss... serier som gikk for ørtåførti år siden!! De kunne hvertfall ha hatt repriser av TVN sine prog... slik som Zebra har fra TV2....
HelenFlores Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Og dette skal være kanalen for oss kvinner! Må være satt sammen av en mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå