Gå til innhold

Scapping??? Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg trenger til å lage stilige invitasjoner til bryllup?

Har noen erfaring med Fiskars scrapbook-pakke??

Er det dyre ting en må ha til det, hadde det svart seg å bare bestilt vanlige invitasjoner?

Takker for erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på Panduro... Der finner du alt.!. Var der jeg fikk ideen til mitt bryllup, og alle andre fester jeg har hatt:)

Lykke til med stor dagen:)

Skrevet

Jeg har drevet med scrapping noen år, og personlig er jeg ikke noen fan av det materialet de har på panduro eller ferdigpakker ala Fiskars.

Først og fremst vil jeg anbefale deg å gå inn på Norges største forum for scrapping:

www.scrapping.no/forum

Der finner du tips til invitasjoner og du kan spørre om alt du lurer på mellom himmel og jord og du får raskt svar.

Der finner du også en oversikt over mange scrappebutikker i Norge. Mange av dem kjører salg nå på nyåret sånn at du kan finne materialer til det du skal lage for en billig penge ;)

Jeg kan anbefale deg min favoritt på både utvalg, pris og service:

www.papirihjertet.no

Skrevet

Settet til fiskars inneholder ikke noe papir eller noe.

Det er skjæreverktøy etter det jeg har forstått.

Og det må man vel ha??

Takker for svar

Skrevet

Et skjærebrett er veldig praktisk å ha - både til scrapping og annen papirhobby som du senere har lyst til å drive med.

Vil du ha et greit nybegynnerbrett, anbefaler jeg deg å velge et som tar over 30,5 cm - de fleste ark innen scrapbooking kommer i denne størrelsen (12"x12" amerikansk str.)

Jeg har aldri vært fornøyd med fiskars sine brett - både fordi de har en tendens til å skjære litt skjevt + at knivene fort blir sløve.

Dette brettet her anbefaler jeg til nybegynnere:

http://www.papirihjertet.no/produkter/verktoy_og_utstyr/kutteverktoy/uchida_-paper-trimming-buddy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...