Melkedrøm Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Igår ble jeg bare så utrolig glad! Katten vår forsvant like etter jul, og jeg hadde begynt å gi opp å se han igjen.. Jeg har etterhvert ryddet bort litt og litt av tingen hans, og forberedet meg på at han var borte for godt. Sambo hadde bare vært å kjørt dattera hjem, og da han kom tilbake hadde han med katten! Jeg ble så glad! Gråt og gråt og klarte ikke snakke engang (satt i tlf med søstra mi da han kom hjem, og klarte såvidt å forklare henne hva som hadde skjedd hehe) Jeg hadde termin på mandag, men kanskje babyen bare har ventet på å komme ut til katten var hjemme igjen Men nå er familien samlet og alt er bare himmelsk- jippi ! Da får jeg bruk for kattenettet alikvel
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Åå, ble helt rørt jeg. Klarer ikke tanken på at pusen min skal forsvinne. Dette var gode nyheter.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Åå, så flott!! Blir så glad når jeg hører slike historier. Hannkatten min forsvant forrige gang jeg var gravid, og jeg håpet i det lengste at han skulle dukke opp igjen, men han gjorde aldri det (snufs). Derfor er det så godt å lese slike glad-historier...! For en deilig overraskelse det måtte ha vært =)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Å for en god nyhet! Misunner deg pusekos i kveld :-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Så bra at pusen er kommet hjem igjen :-D Det er forferdelig når de bare forsvinner og man ikke aner hva som har skjedd! Heldigvis endte dette godt :-D
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Så artig ) Katten til foreldrene mine ble borte i høstferien i fjor. De fant han rett før jul, nettopp påkjørt og drept(han var fremdeles varm). Fikk en høytidelig begravelse, og mange tårer ble felt. Plutselig stod det et bilde i avisen... likna utrolig på pusen dems, så de dro og sjekka... Jada, det var den... Gleden var stor, men nå lurer vi jo på hvem som er begravd i hagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå