Gå til innhold

Pusen vår har kommet hjem igjen!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår ble jeg bare så utrolig glad!

Katten vår forsvant like etter jul, og jeg hadde begynt å gi opp å se han igjen.. Jeg har etterhvert ryddet bort litt og litt av tingen hans, og forberedet meg på at han var borte for godt. Sambo hadde bare vært å kjørt dattera hjem, og da han kom tilbake hadde han med katten! Jeg ble så glad! Gråt og gråt og klarte ikke snakke engang (satt i tlf med søstra mi da han kom hjem, og klarte såvidt å forklare henne hva som hadde skjedd hehe)

Jeg hadde termin på mandag, men kanskje babyen bare har ventet på å komme ut til katten var hjemme igjen :) Men nå er familien samlet og alt er bare himmelsk- jippi ! Da får jeg bruk for kattenettet alikvel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, ble helt rørt jeg. :) Klarer ikke tanken på at pusen min skal forsvinne. Dette var gode nyheter.

Skrevet

Så koselig :)

Skrevet

Åå, så flott!! Blir så glad når jeg hører slike historier. Hannkatten min forsvant forrige gang jeg var gravid, og jeg håpet i det lengste at han skulle dukke opp igjen, men han gjorde aldri det (snufs). Derfor er det så godt å lese slike glad-historier...! For en deilig overraskelse det måtte ha vært =)

Skrevet

Så bra at pusen er kommet hjem igjen :-D Det er forferdelig når de bare forsvinner og man ikke aner hva som har skjedd! Heldigvis endte dette godt :-D

Skrevet

Så artig :o)

Katten til foreldrene mine ble borte i høstferien i fjor. De fant han rett før jul, nettopp påkjørt og drept(han var fremdeles varm). Fikk en høytidelig begravelse, og mange tårer ble felt.

Plutselig stod det et bilde i avisen... likna utrolig på pusen dems, så de dro og sjekka... Jada, det var den... Gleden var stor, men nå lurer vi jo på hvem som er begravd i hagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...