Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Og over til 2. trimester. Takk for meg, vært mye interessant lesning her:) lykke til, resten av dere:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Lykke til videre! Har godt og vel 4uker til jeg går over..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Går fort dit da. Syns det har gått skummelt kjapt jeg..
Trulte76 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 jeg ser deg på 2.trimester på søndag da forlater jeg 1.trimester og flytter inn på 2.trimester
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Heldiggris!!!!! Lykke til på 2.trimester. Gleder meg til å komme etter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå