Lurvehette Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 er bare for sylslanke gravide.... Lite svart å finne gitt, for meg som har noen kilo fra før.... Liker ikke lyse klær, da jeg vertfall ser ut som en sjøstranda hval..... Men nå har jeg bare sett på Ellos og H&M! Skikkelig triste greier....
Edelweis Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 ja. d er så teit! finner ikkeno som er fint. jeg fant en fin skjorte da, mamalicious tror jeg d var. men den var så kort at den ikke dekket magen.. sett sånnt?
Kjærlighet <3 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg irritere meg litt over at så mange av toppene/genserene både til gravide og ammere har tversover striper.... Da ser man jo bare enda større ut?!
HelenFlores Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Kjøp heller vanlige litt stretchy topper og tunikaer der du ellers shopper klær:) Jeg har hittill kjøpt en eneste genser fra mamma-avdelingen på HM (som forresten var svart) ellers har jeg fortsatt å bruke mine mørke flotte lange singletter med brede stropper og mye cardigans ol. ellers har jeg kjøpt gensere og topper i en størrelse over vanlig så passer de helt fint:)
Zikosu og William Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 jupp...vannrette striper er fyfy så lenge man ikke er supertynn...foretrekker litt mørkere nøytrale farger og mønstre jeg ihvertfall... har kjøpt et par tunikaer i vanlige avdelinger på HM jeg da...de er supermyke og gode...har sett det de har i mamma-avdelingen på nettet og syns det er heller dårlig utvalg,er mye mer å finne i butikken... fant meg en kjempefin,brun dressbukse til 50kr på City Lade i Trondheim på lørdag (salg),passer meg perfekt siden mammaklær egentlig er en ånn ting jeg ikke vil bruke så altfor mye penger på...prøver for det meste å kjøpe "vanlige" overdeler da,slik at jeg kan bruke de etter fødsel også...må jo selvfølgelig legge opp buksa et par mil siden det ikke er meninga at man skal være under 170cm i dagens samfunn...hehe...tusen takk til oppfinneren av Sømfix sier nå bare jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå