Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har ikke noe spessiell mors følelse akkurat, og babyen er mnd.. Jeg er så sliten, og babyen bare gråter når hun er våken, så innimellom får jeg en slik følelse av at jeg nesten har lyst til å kaste hun i veggen.. Gjør det ABSOLUTT ikke altså, men jeg føler meg helt oppgitt og som en helt forferdelig mor som ikke klarer å få barnet mitt til å slutte å gråte.. Huff.. Føler alle andre har det så strålende og perfekt med barna sine..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Dette er ikke uvanlig, men jeg synes du skal snakke med f.eks helsesøster om dette. Slitsomt å ha det sånn... Lykke til Klem
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 hadde det sånn i begynnelsen men tror det hadde mye å gjøre med operasjonen etter fødselensom gjorde at jeg ikke kunne ta meg av babyen. ble bare amming. fikk ikke mamma-baby følelsen før jeg var oppegående igjen. men tror det er normalt at det kan ta tid.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Har du prøvd kiropraktor? Kanskje hun har smerter hvis hun gråter mye? Jeg fikk ikke skikkelig morsfølelse før datteren min var 6 måneder...
Tussa og Sofie Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Uff, stakkars deg, kjenner til følelsen din. Men vet du morsfølelsen kommer med overskuddet og når babyen er over det værste ifht magevondt osv. Jenta mi er 3 mnd nå og det renner over av morsfølelse her, men jeg hadde det mye som deg de første 2 mnd faktisk. Hold ut, det blir bedre. Hør med HS om noe kan gjøres ifht at hun gråter mye, kanskje har hun vondt noe sted?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Med min eldste tok det så lenge osm 8 mnd før morsfølelsen kom skikkelig. Mulig du har en lett fødselsdepresjon, det hadde jeg, men jeg så det faktisk ikke før i ettertid at jeg hadde vært deprimert. Det er ikke uvanlig å ha det slik, tror så mye som 1 av 10 mødre føler det slik du gjør, spesielt da førstegangsmødre. Det blir bedre! :-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Arg skrev masse til deg her istad,men det blr ikke lagret..hm.. iallefall.. jeg hadde det også sånn, når Silje var rundt 3 mnd kjente jeg morsfølelsen komme, da hadde hun roet seg, skrek mindre og sov mer.. Elias var en rolig gutt fra starten av så da kom morsfølelsen fortere, men tok litt tid da også, så glede deg, du får den følelsen etterhvert du og.. Det er ikke noe galt med deg, babyen din har nok bare vondt i magen og det kan være slitsomt for en sliten mor.. Klemmer fra
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Takk for mange betryggende ord.. Velger å overse den siste der.. Det kommer vel forhåpentligvis etterhvert.. ja, babyen har jo kolikk så det blir vel bedre etter 3 mnd tid
Moi 32 Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 sier det samme her! det kom etter hvert. var glad i han helt fra starten, men det hele var så fryktelig fjernt, og så fryktelig slitsomt i starten. nå er han 7mnd og jeg er så glad i han at jeg må smile når jeg våkner hver morgen, og kan sovne med en følelse av at hjertet mitt nesten renner over av kjærlighet til han! det bruser i hele meg...
Moi 32 Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 han hadde også kolikk forresten. gikk gradvis over her, en dag skjønte jeg at nå er det helt over, og nå har jeg glemt hele kolikken så hardt atte!
Mammapudding Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Jeg fikk ikke morsfølelse før Leah var ca 3 mnd, syns rett og slett at de første 2 mnd var pyton og ville egentlig ikke ha ansvaret for den lille skapningen som krevde så mye, men etter 2 mnd gikk det bedre og etter 3 mnd begynte morsfølelsen å komme snikende
Leetha Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Veit akkurat hvordan du har det. Med begge mine har det gått minst 6 mnd før jeg begynte å glede meg. og det var bla pga mye gråt. det ga seg ved 3-4 mnd alder (gråtingen) og da brukte jeg noen mnd på å bygge opp følelesen. Hadde en mild fødseldep også. mange har det som deg men vil ikke si det. jeg innrømte det for mange og da kom det hos flere med samme følelse også!! den vil komme!! om ikke nå. så senere. har så lyst til å komme å hjelpe deg nå, for jeg veit så altfor godt hvordan du har det!! nå er mini 8 mnd, sover 12 timer om natta, 3 timer om dagen og er mye blid. for 4-5 mnd siden og før det var jeg et vrak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå