Skravlemamman Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ..håper du holder oss oppdatert:-) Har tenkt veldig på deg, og håper overskuddet og nattesøvnen kommer hånd i hånd.....
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hei Skravlemamman Så gøy å bli tenkt på! Ja, klart jeg kan holde dere oppdatert! Hmm hva skal jeg si.. egentlig er det ikke særlig bedre. Vi er back to scratch egentlig.. Jeg flytta jo hennes seng inn ved siden av min, i håp om at hun på den måten var villig til selv å legge seg ned. Men hun vil jo heller over til meg. Første natta gikk jo supert; hun kom over i min seng- men det gjør ingenting: SØVN er viktigst! hehe Men sist natt lå hun så vanvittig urolig igjen! Kaster seg rundt med armer og bein, og ynker seg/griner i søvne, Så ble ikke kjempemye søvn på meg inatt egentlig. Venter fremdeles på tilbakemelding fra Sovekarin. HUn sa hun skulle gi oss beskjed igår, men vi har enda ikke hørt noe, så jeg vet jammen ikke hvor profesjonell hun er. Har tenkt å prøve fotsoneterapi; kanskje det vil gi min lille elskling god søvn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå