Gå til innhold

Til litt mindre sliten nå...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..håper du holder oss oppdatert:-) Har tenkt veldig på deg, og håper overskuddet og nattesøvnen kommer hånd i hånd.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Skravlemamman :)

Så gøy å bli tenkt på! :)

Ja, klart jeg kan holde dere oppdatert!

 

Hmm hva skal jeg si.. egentlig er det ikke særlig bedre. Vi er back to scratch egentlig..

Jeg flytta jo hennes seng inn ved siden av min, i håp om at hun på den måten var villig til selv å legge seg ned. Men hun vil jo heller over til meg. Første natta gikk jo supert; hun kom over i min seng- men det gjør ingenting: SØVN er viktigst! hehe

Men sist natt lå hun så vanvittig urolig igjen! Kaster seg rundt med armer og bein, og ynker seg/griner i søvne, Så ble ikke kjempemye søvn på meg inatt egentlig.

 

Venter fremdeles på tilbakemelding fra Sovekarin. HUn sa hun skulle gi oss beskjed igår, men vi har enda ikke hørt noe, så jeg vet jammen ikke hvor profesjonell hun er.

 

Har tenkt å prøve fotsoneterapi; kanskje det vil gi min lille elskling god søvn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...