Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Fy faen så herlig! 56% strykprosent, men jeg sto!!! WEEEE!! Mye lettere å lese til anatomieksamen jeg har neste onsdag når jeg vet at jeg sto den første eksamenen min..
Mille** Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Grattis!!! Jeg var en av 8 av totalt 56 studenter som stod på første forsøk på den testen, var stolt da ja. Lykke til med resten! )
Dronningen! Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer og lykke til med neste eksamen.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 I vår klasse er det rundt 200 elever. I den andre klassen er det også 200 og der var strykprosenten på 65!!! Så vi var en smule bedre enn dem
Skravlemamman Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Kjempekoooooos, og grattis...., du må være suuuperstolt;-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 ååå, så gøy da!! Jeg har min aller siste eksamen på sykepleien neste torsdag... det blir deilig ja!!
Spanskeflua Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer=) Egentlig ganske flaut å ikke bestå på den,så simpel matte det dreier seg om=)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Hehe... ja, ikke sant Men det tør jeg ikke si til studiegruppa mi... vi var få som sto
Spanskeflua Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Nei det er sant, alle gruer seg så innmari mye til denne eksamen at det ikke er vits å psyke dem mere ned=)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer så mye, kan tenke meg det er deilig ja:) Men; Jeg må si jeg ble litt sjokka da jeg så en sånn eksamen. Jeg har en venninne som er sykepleier, og hun gjorde ikke annet enn å sutre/grue seg for denne eksamenen. Men det var jo enkel matte jo!! Er dette noe som endel sykepleier-studenter gjør til en større sak enn det det egentlig er? Jeg må si at jeg har sett andre eksamener på sykepleie-studiet som ser mye mer krevende ut...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Tingen med denne eksamen er at alt må være 100 % rett... og det er det studentene gruer seg slik for! Men JA, det er en dritenkel prøve...! Det er flaut å ikke stå liksom...
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Ok, da skjønner jeg det litt bedre ja. Klart presset blir litt større når det ikke er plass til en liten slurvefeil engang!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 såklart er det ikke plass til en liten slurvefeil en gang.. skjer det i "real life" så kan det koste liv! i vår klasse så strøk ca 30%.. synes ikke det var SÅ gale da.. og ja.. enkel matte er det jo, men enkelte av spørsmålene kunne jeg lett ha blitt "lurt" om jeg ikke hadde lest det 2-3-4 ganger før jeg begynte å regne!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Når jeg sier slurvefeil, så mener jeg ikke 2+2=5 liksom... Jeg tenker mer på oppsett, to strek under svaret etc...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 hehe.. man stryker ikke på det heller da:o) de ser faktisk på hvor avgjørende feilen ville vært i det virkelige liv.. og om studenten i bunn og grunn har forstått hvordan hun regner ut spørsmålet! det er nok litt forskjellig praksis også for retting av disse eksamene! ei jeg gikk i klasse med strøk pga hun glemte et komma! (ja, feilen kunne vært stor i virkligheten,men hun hadde tross alt regna ut riktig, og i virkeligheten ville hun ha skjønt det når hun skulle blande innfusjonen) mens ei som tok eksamen på et anna tidspunkt skrev milligram istedet for gram, stod faktisk på det!
blond Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 Skremmende høy strykprosent! Må alt være riktig for å bestå? Det bør være slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå