Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Dagen begynte bra, ungene sov hele natten og jeg våkna uthvilt. (for første gang på leeeenge). Kjeda meg litt etter jeg leverte ungene i barnehagen, men leste da litt juss, og trente litt på elipsemaskina før jeg vaska hus. Så ringte en som ville ha meg på jobb intervju neste uke! (jippi!!!!!) Henta ungene i barnehagen og var i strålehumør!!!! Kommer hjem, og ungene bare krangler og sutrer. Laget middag, men ingen ville spise... Avtalte i går at jeg og eldste skulle lage kanelboller, og da ville selvsagt lillesøster være med. Laga deigen etter vannvittig mye suring og krangling av ungene om hvem som skulle tømme hva oppi bollen. sutring, sutring og atter sutring! Så skulle vi bake ut kanelbollene og lillesøster klikker fullstendig og brøler rundt oss hele tida. Setter på film til henne, og jeg og eldstejenta fortsetter å bake. Så vil plutselig ikke eldste bake heller, for hun vil se film med lillesøster. Så da må jeg (som vanlig) bake alt selv... herlig.... Ungene krangler og sutrer og jeg skal gjøre ferdig bollene og rydde opp etterpå.... Dritt.... Så nå ser ungene barnetv, og krangler.... mens jeg tar meg en liten pause på dib... Gleder meg til de legger seg i kveld, stygt å si det, men det blir herlig! I morra kommer også min kjære hjem (for å være her i 3 dager.... )Så da gleder ungene seg til det hvertfall:) Slitsomt med sånne dager....
Torpekjærringa Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ja, det er utrolig slitsomt med sånne dager....har en del av dem selv ;o) og det er helt greit å si at det skal bli deilig når de er i seng ! Det tror jeg de fleste mødre synes til tider ) hehe Håper du får en rolig avslappende kveld & en god natt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå