Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 I dag bomma jeg skikkelig på middagen og det smakte igrunn kattepiss. Og etter over en time på kjøkkenet konkluderte jeg med at vi skulle bestille oss mat, jeg og vesle mor (16 mnd) Så vi bestilte kinamat. Så da kan jeg fortelle følgende; - stekte nudler (som hun spiser når vi lager hjemme) er ikke godt, mn veldig morsomt å leke med. -Biff Chop Suey er digg, så lenge man slipper sausen, kjøttet og risen og helst alle grønnsakene. Unntatt minimaisen, den er supergod;) Hvordan endte det EGENTLIG? Jo, hun storkoser seg med brødskive med gulost og ei flaske med melk! Hehe. Skal jammen ikke være enkelt (evt alt for enkelt?! Brødskrive er jo genialt!)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 her er begge de 2 minste ekstremt glad i Kinamat:) Syns jeg ser din sitte å grise med maten da hehehe her må vi putte sunniva rett i badekaret. Hun har mat overalt når hun er ferdig med noe hun liker veldig godt.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hun grisa masse med alt egentlig, og flink som hun er så smakte hun på alt sammen... Men det slo ikke an gitt. (lite ikke skuffa jeg da som ELSKER kinamat) Får holde meg til hjemmelaget kinamat, den liker hun:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå