Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 hehe fortsatt veldig usikkert om jeg vil bare ha ULRIK..men det er jo penest alene..synes bare det er så rart når kevin har et mellomnavn, men det er jo lite vits å ta en navn bare fordi liksom..
Sentralstøvsugeren Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har tre barn, hvorav en har mellomnavn....tenker overhodet ikke på at de andre ikke har. Gjør det du synes høres finest ut, du!
iznogood Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hva passer egentlig sammen med Ulrik av flere fornavn? Jeg er helt sikkert fantasiløs - for jeg kommer ikke på ett eneste ett :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 hehehehe du ER gal du:) Ulrik er pent alene og jeg fatter ikke at noen absolutt må ha 2 navn fordi søsken har nettopp det.
prekæs Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 joa, men han er født på bursdagen til elvis:)
iznogood Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Ulrik Christoffer Ulrik Alexander Ulrik Lorentz ??? Ble ikke særlig bra, vel ? :-)
skimre Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 må bare si at storebroren min har alltid syns det er dumt at han ikke har mellomnavn, siden både jeg og søsteren min har det;o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Du trenger ikke dobbelt navn, Ulrik er fint som det er. Pappan min har enkelt navn men begge søskene hans som er yngre enn han har dobbelt navn. INgen av de 2 bruker begge navnene
Joikaboll@ Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Ulrik står best alene, men det er min smak :-) Har selv 4 barn hvorav kun nr 3 har 2 navn. Småtten som kommer til sommeren får nok også bare 1 navn.
~sjiraff~ Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Er han? Isåfall burde han jo hete Ulrik Aron da )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Bruker du begge navnene på Kevin da? Hvis du ønsker mellomnavn på han kan du jo det, men velge og bruke bare et? Sev om det kanskje er "bortkastet" med slike "tause" navn.. Syntes Ulrik Leander er så pent jeg da:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har litt tvangstanker på to navn. Jeg har, mannen min har, frøkna har og lillebror skal jommen få han også. Jeg er den eneste i søskenflokken som har to navn, men jeg er også eneste jenta. Dessuten hadde mamma bestemt at dersom hun fikk en datter så skulle hun få to navn, for selv fikk hun bare et navn... til og med den minst flotte skrivmåten av navnet, mens hennes lillesøster og storebror fikk to navn hver.
OsloMor Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 Aron står jo veldig i stil med Kevin da! Ulrik Aron og Kevin! (For ikke å glemme at det var mellomnavnet til Elvis også)
FuriLaks Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Ja! Ulrik Aron var jo råbra:) Broren min gikk forresten rundt og kalte seg sitt navn + mitt mellomnavn da han var liten, eksempel; Anders Marie... Hehe. Var skikkelig lei seg for at han bare het Anders:) Fikk seg et eget mellomnavn i en alder av 10, så det var tydelig at det var viktig for han. Det er jo ikke sikkert at Ulrik kommer til å bry seg da, men Aron passet veldig bra!
WP-TLogPeanut Skrevet 6. februar 2008 #18 Skrevet 6. februar 2008 Oh,jeg og synes Ulrik Aron var fint
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. februar 2008 #19 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes Ulrik er kjempe fint, ville ha det til Elias, men gubben nekta.. Ulrik aron, ble litt sånn knut jan i mine ører, passe ikke sammen i det hele tatt.. Men Ulrik Leander var kanon fint, har alltid synes at Leander er litt tamt,men det ble veldig fint med Ulrik... Så jeg stemmer for Ulrik Leander, om dere skal ha to navn da... Jeg og mine søstre har to hver, men bruker som regel bare det ene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå