Gå til innhold

Bilyd på hjertet..


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Var på hs idag, og der fant legen en bilyd på hjertet til Selma... Ble så redd, men de sier at det mest sansynlig ikke er farlig... Skal på ullevål på ultralyd om ei stund.. Noen som har en solskinnshistorie om dette, der alt går bra?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi............ uff da, skjønner at du blir redd vennen..........................

Når skal dere på UL??

 

sender dere en stoooor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når vi får time, dersom det tar lang tid så drar vi på Volvat! Takk for klemmen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojsann.... skjønner godt at du ble redd...

 

Min erfaring er at legene ikke gir en positive forventinger uten grunn, de holder heller litt tilbake sånn at en ikke skal være skuffet, så jeg ville stolt på legen.

 

Lykke til, hold oss oppdatert !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakta Volvat, og de gjør ikke slike us... Ringte ullevål idag, og dama der sa at det er veldig mange som kommer inn med bilyd på hjerte, og at det er vanlig.. Mellom 50 og 70% av alle barn har bilyd på hjertet en eller annen gang.. så er litt mer avslappa nå.. men ikke helt rolig før alt er sjekka. Får kanskje komme inn tidligere pga mine opplevelser i og etter fødselen.. Håper det!!! Takk for lykke til, og skal holde dere oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra, har hørt om flere som har hatt det samme uten at det er noe alvorlig. Mener ikke å bagatellisere det, men prøv å slapp av og ikke skrem deg selv på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Gutten min fikk også samme beskjed på kontroll for 1/2 år siden. Var veldig spent jeg også og nervøs under ultralyden de tok på sykehuset, men alt var bra! Jeg tenkte som så at hadde legen som henviste vært bekymret for at det var noe alvorlig, så hadde vi blitt sendt rett til sykehuset med en gang! De tar ikke noen sjanser de heller! Så slapp av og vent til du får time! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde hull ihjertet da jeg var baby,det grodde igjen av seg selv.

 

Det gårnok fint,legene er så flinke.Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...